Vi presenterar Kaspersky Labs Global Business Development Division

Vi har integrerat vår omfattande expertis inom IT-säkerhet och -teknik med vår ständigt växande premiumpartnerbas. På så vis har vi konsekvent etablerat ömsesidigt fördelaktiga affärsföretag och utvecklat spännande nya lösningar som bygger på varje partners unika styrkor.

Tack vare integreringen av Kaspersky Labs tekniker med våra partners lösningar kan våra partners erbjuda attraktiva och värdefulla produkter som bättre stämmer överens med slutkundens affärsmässiga mål.

Kaspersky Lab konkurrerar inte med sina partner! Vårt mål är att skapa programvaruprodukter som förbättrar säkerheten mot skadlig programvara och vi fokuserar primärt på klienten. Med Kaspersky Lab är din partner inte din konkurrent!

Vilka fördelar får våra teknikpartner av samarbetet med Kaspersky Lab?

  • Deras produkter kompletteras med nya värdefulla funktioner och fördelar som implementerar de bästa antivirus- och anti-spamfiltren.
  • Ett bredare segment av den tillgängliga kundbasen attraheras tack vare en bredare portfölj med förstklassiga datasäkerhetsprodukter i paket med våra partners kärnlösningar.
  • Vinstmarginalen ökas genom integrering av funktionsrika lösningar och genom att mervärdestjänster erbjuds.
    • Det senaste inom teknik = fördelar för partner

      • Den högsta upptäcktsfrekvensen av kända skadliga programvaror med minimalt antal falsklarm
      • Den senaste proaktiva tekniken och dag noll-detektionstekniken
      • Omedelbar respons på nya skadliga program
      • Optimalt förhållande mellan innehåll och frekvens för signaturdatabasuppdateringar
      • Klassledande skydd mot spionprogram
      • Under våra 13 år i branschen har vi alltid rankats till toppskiktet i analysrapporter och av testorganisationer
      • Stor mängd säkerhetscertifikat och internationella utmärkelser.

      Beprövad erfarenhet

      • Kaspersky Lab har en bas av tekniklicensiering med partnerskap som faktiskt etablerades innan företaget formellt grundades i mitten av 1990-talet
      • Kaspersky Labs antivirusteknik är kärnan i de flesta av de mest framgångsrika informationssäkerhetsprodukterna som idag finns tillgängliga på marknaden.
      • Kasperskys antivirusteknik har integrerats med produkterna från fler än 150 ledande IT-partner, inklusive server- och gatewaylösningar, kontraktstjänster och datorprogram.
      • Vi har OEM-relationer med de flesta ledande leverantörer inom marknaden för utrustning till meddelanden, webb och UTM-gateway, t.ex. ASUS, Blue Coat Systems, Check Point, Cisco Systems, Clearswift, Critical Path, D-Link, GFI, HP, IBM, Juniper Networks, LANDESK, Microsoft, Netgear, Stormshield, WatchGuard, ZyXEL och många andra.
        • Det senaste inom teknik = fördelar för partner

          Strukturen hos Kaspersky Labs Global Business Development Division är helt olik våra konkurrenters. Vår personal består av fler än 40 personer som särskilt arbetar med teknikpartnerskap, t.ex.:

          • Global Account Managers – koncentrerar sig på att samarbeta nära våra teknikpartner på huvudkontorsnivå. De utvecklar program som driver fältaktiviteter som ser till att gemensamma intäktsförväntningar uppnås eller överträffas.
          • Global Account Managers – koncentrerar sig på att samarbeta nära våra teknikpartner på huvudkontorsnivå. De utvecklar program som driver fältaktiviteter som ser till att gemensamma intäktsförväntningar uppnås eller överträffas.
          • Regional Account Managers koncentrerar sig på att driva regionala program och stimulera samarbete mellan partner samt mellan kundens och företagets avdelningar för försäljning och marknadsföring.
          • Technology Account Managers ägnar sig åt att hjälpa partner med konsultation och integrering när det gäller teknik mot skadlig programvara.
          • Support Account Managers tillgängliga dygnet runt, alla dagar på året för kundsupportärenden som kräver eskalering utöver partnerns kapacitet.
          • Product Managers sköter planering och alla produktrelaterade ärenden inom forsknings- och utvecklingsorganisationen.
          • Marketing Managers utvecklar regionala och globala marknadsplaneringsprogram med partner (se detaljer nedan).
            • Flexibla affärsvillkor

              • Prissättning baserad på användarantal
              • Prissättning baserad på enhetsantal
              • Prissättning baserad på nätverksbandbredd per enhet
              • Alternativ för vinstdelning

              Marknadsföringssupport:

              • Dedikerad marknadsföringsresurs för partner
              • Konkurrenskraftig anbudshjälp och jämförelsedata
              • Gemensam PR
              • Gemensamma produktsäljkampanjer (på webben och under evenemang)
              • Gemensamma marknadsförings- och säljaktiviteter – ”turnéer”, konferenser, seminarier, säljutbildning
              • Seminarier och säljutbildning för teknikpartner och deras kanaler
              • Kaspersky Virus Encyclopedia med Analyst's Blog, ordlista och en mängd RSS-flöden för din webbsida: aktuella nyheter, virusvarningar, affärsnyheter etc.

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse av våra webbplatser. Genom att använda och fortsätta navigera på den här webbplatsen godkänner du detta. Om du vill ha mer information om användning av cookies på den här webbplatsen klickar du på Mer information.

Godkänn och stäng